birthday weekend.

Min älskade älskade pojkvän, sambo och fästman har
verkligen överträffat sig själv i år...min födelsedagspresent
var alltså en digital fotoram och en digital systemkamera!!
Systemkameran har jag länge tjatat om...men jag har inte sagt
"snälla köp den till mig" utan "snälla följ med mig och titta på en efter julen"....
Hur ska jag kunna återgälda honom??

I fredags hade jag mitt "kalas" för alla vänner!Alla hade med sig paket!
Hade verkligen inte förväntat mig nått, vilka fina vänner man har alltså!!
Hur roligt som helst var det! Patrik och jag köpte ju ett nytt
sällskapsspel när vi var i ullared som vi beslutade att inviga på festen.
Spelet bär namnet "Helt Hysteriskt" vilket stämmer in på perfekt!
Spelet åker defenitivt med ner i väskan till Finland om två veckor.

Igår var en riktigt bra dag....började väl inte som jag tänkt mig
och jag kände mig lite ledsen...men så e livet ibland.
visserligen är detta något som i nuet hör till min vardag
men på ens fösledag ska det ju inte vara så...
Bli inte upprörda eller rädda nu...inget som är nå farligt, bara lite känslig:)
En hade hoppats på frukost på sängen men de blev det inte....
Förra året hade min köpt en muffins som han tryckte ner ett ljus i
och så kom han in och väckte mig med en riktig kråksång! Mysigt.
Efter att ha tjurat en stund börjar kråksången igen....
Där kom älsk med te och sockerkaka som han tryckt i vanliga
ljustake-ljus i som jag fick blåsa ut... sen fick jag mina paket
plus att han sjöng "Ha den äran idag" fast på spanska...Så bra har jag det!

Hur som....efter jag hade öppnat mina paket hemma åkte vi hem till Haga för middag
och lite tårtkalas! Mysigt!!
Dagen hade att bjuda på en hel del:)
Men det jag visste säkert var att vi skulle gå på julkonsert
med Sissel Kyrkjeby! (stava?)
Sagt och gjort, efter middagen bar det av till Kinnarps Arena för Sissels julkonsert!
Helt underbart var det....en och annan tår letade sig fram...
Den pipan hon har alltså...helt otroligt!

När Nicki hämtat oss och skjutsat hem oss gav vi oss på "Helt Hysteriskt" igen.
Mamma och Pappa började skratta de med... spelet är såå kul!
Vid ett började vi spatsera hemåt...
Nu väntar jag bara på att min sötnos ska komma hem med pizza till oss:)

Tack för alla gratulationer och för hela helgen allihopa!!

Kram och Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0