förlovning.


För er som kanske missat att vi förlovat oss
kan jag ju berätta att vi gjorde det
när vi var i spanien på en balkong med vacker utsikt över havet.
Den 8/7-2009 blev vi äntligen ringmärkta.
Vårat liv tillsammans har blivit ännu mer betydelsefullt!
För alltid.

Jag kom på att jag inte riktigt skrivit nått om detta än...
Verkar dessutom som att vi startade en "trend" med att
dyka upp förlovade i finland, då vi åkte dit på bröllop.
Kort därefter förlovade sig två av mina kusiner också! :)
Först med barn blir vi inte...i tanken kanske.


Kommentarer
Postat av: gissa vem? :)

gillar den nya designen! :)

2009-10-10 @ 17:36:20
Postat av: sara

hehe gött...svart och dystert men men vad göra;) kan det vara maria?

2009-10-10 @ 22:05:10
URL: http://snoangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0