last week.

Måndag: Sjuk. Hög feber ont i halsen, snorig och hosta....Inte kul.

Tisdag: Ledig, hemma...fortfarande sjuk.

Onsdag: Skolan en liten stund...handledning om vårt arbete. Metodbok

Torsdag: Intervju med personal och barn från min förra VFU-plats.
Intervju om miljöarbete i förskolan...yey.

Fredag: Blev en after school med flickorna.
Urkul! Blir en fredagsgrej i fortsättningen...så fint!
Satt och drack lite en stund innan jag var tvungen
att pysa till nästa ställe. Kräftskiva stod på schemat.
Det var riktigt gott att få trycka i sig massa kräftor igen:)
Tror till och med att jag vann över pappa? :)
Vin, nubbe och öl fick vi med i oss.
Kvällen avslutades med filmen "Brokeback Mountain"
Den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara...
men den dög ju i alla fall.
Nu är både Patrik och jag sjuka... :(

Lördag: Väcktes av min kisse gång på gång under natten så
när vi väl blev väckta på riktigt av mamma klockan tio
kändes det väldigt o-utvilat.
Frukost åt vi, vi drack kaffe och sen gick vi på en promenix.
Upp på Vista Kulle med oss! Och Walle med!
Väl tillbaka blev det lite mat och mera fika...
Denna gången med blåbärspaj till! MUMS!
Efter det började vi dra oss hemåt.
Och nu sitter jag här som jag gjort hela kvällen, i soffan.

Btw: Blir så jävla trött på de som tofflar och inte vågar säga ifrån!
Och än mer på de som gör livet surt för andra.
Tråkigt att det ska behöva vara så...det är så mycket som förstörs.

Söndag: vet inte...jag ruttnar väl bort för jag har
inte direkt bestämt nått denna dag. Plugg kanske?
Kan behövas nu när tentaveckan närmar sig. TRÅKIGT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0