ny dag.

Idag hade vi vår naturtenta, som gick bra....
men varje gång jag tycker det gått bra så går det år skogen!
Dvs. OMTENTA!

Fast nu ska jag ju inte tänka så...utan positivt!
Efter tentan satte min grupp och jag mig ner och fikade...
och pratade om tentan såklart.
Sedan gick vi in i en datasal och började jobba med vår
metodbok som ska vara inlämnad på onsdag!
Stress är bara förnamnet.

Men nu är det lugnt hemma...väntar på mannen i mitt liv
för så fort han kommer hem skall tacos dukas upp
och vi ska mysa ihop oss framför tv:n...var alldeles för längesen!
Ty jag har haft tentaångest!

Det var allt för idag!

Kram och puss!

Kommentarer
Postat av: Putte

Puss puss.. mums med tacos

2009-09-14 @ 20:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0