one week later.

En vecka har gått och i skolan har det varit fullt upp...
Fått mycket (läs: för mycket) uppgifter i denna kursen...
eller rättare sagt dåligt med information om hur uppgifterna
skall utföras osv...
Tisdagen bjöd på veckans träningspass...(vet, en dag i veckan är dåligt av mig!
men finns inte många roliga pass) Jaja, Ki-Box blev det såklart...Erica-söten
var sjuk så pappa blev mitt sällskap. Inte fy skam det heller.

Vidare....
Igår; fredag åkte vi till Karina (P:s syster) och hälsade på systersonen!
Han är den sötaste 2-åring som finns! Min! (lite iaf)
Efter det åkte vi vidare till hok och hälsade på P:s far...mamman är i Chile
tom. den 14 oktober så vi tänkte att det kunde vara trevligt att hälsa på!
Satt där till alldeles för sent på kvällen....detta vet jag eftersom pappan
gäspade ett x antal gånger inom en väldig kort period ^^
Väl hemma lockade sängen....somnade snabbt.

Lördagen: Dags för P:s sista match...gick sådär...förlorade med 1-0...
det tråkiga var att det var den första matchen som mor och far såg. HM!
Aja....kommer hem....lagar mat...
Idag blev det lax och ris...mumsigt!
Senare på kvällen runt nio dök vännerna upp...
Isac&Erica och Matilda&Nisse...(de är kvar än)
Spelade Buzz, och sen gick vi fotbollsfruar in på sovrummet
och spelade lite Super nintendo, medan våra fotbollskillar fortsatte med playstationet.
Worms och Tiger Woods tror jag det blev....

Imorgon är en ny dag....blir nog ut i skogen och leta efter lingon och svamp...!
Kram och puss!

Foto: Erik Sigvardsson


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0