my week so far.

Måndag: Skola...Bröt en bit av min tand!

Tisdag: Ledig, plugg till tentan!

Onsdag: Skogsexkursion...inte jättegivande.
Vi fick leka rådjur och mat....Tyckte det var tråkigt!
Datum: 09-09-09

Torsdag: Började med en lagning av min framtand...
summan landade på ynka 230kr. Skönt!
Hade efter det redovisning i skolan om intervjuer vi gjort.
Sedan var det dags för utedag.
Skulle ut på mossexkursion till Dumme mosse.
Hade riktig tur med vädret då solen lyste hela dagen!!
Åt en massa bär, några nya som jag inte smakat förr.
Lingon, Blåbär, Tranbär, Odon, kan ha varit nån mer, kommer inte ihåg.
Kul att få lite nya erfarenheter!
Vi gick en lång sväng och lärde oss allt om mossor och annat.
Sedan satte jag mig med mina vänner på spången och fikade...
hur mysigt som helst i solen och naturen!
Efter fikan blev det samma väg hem...och upprepning av alla växter!
Väl hemma blev det en snabb dusch sedan en utekväll på Club Caj.

Fredagen: Började kl. 10 med plugg i skolan. Måste erkänna att jag var lite trött.
Men med lite grekisk lunch i magen ordnade det upp sig ändå.
Grekisk buffé på Palace Athena! Herregud så gott!!
Fetaosten var gudomlig, grillspetten, och köttgrytan....alltså....allt var såååå gott!
Ge mig receptet på allt tack!
Resten av dagen och kvällen så var det bara tentaplugg...och fixande med denna bloggen.

Lördagen: Har precis börjat, sitter framför skolböckerna och
försöker förgäves banka in skiten i skallen med kunskapshammaren.
Får se om det blir nått av att gå och titta på Patriks match senare.
En viktig match som jag så gärna vill se, men tenta på måndag...och dagarna går alldeles för fort!
That´s it for now!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0