20100102

Jag kan med gott samvete säga att jag är glad att det gamla året är slut.
När jag tänker tillbaka på det är det mestadels
jobbiga saker som jag nu lämnat bakom mig.
Gammalt som aldrig, ALDRIG mer ska upprepas!!
Det nya året ska fyllas med enbart bra saker och sånt som gör en lycklig!
Som Patrik och mina vänner och mamma såklart ♥



Är så otroligt glad över mina vänner!!
Mamma, Älsk, Ugglan, Erica, Kari,
Maria,
Tilda, Linduss, Perdie, Erika, Anne och Rassmuss
♥ Tack för att ni finns!!
(märkte precis att alla är brunetter?? Skumt!)
Vidare....god fortsättning till er alla!!

Kommentarer
Postat av: Putte

haha precis min första tanke med :P puss

2010-01-03 @ 18:32:44
Postat av: Putte

alltså att det var brunetter

2010-01-03 @ 18:33:16
Postat av: Maria

min också!! haha, najs med brownies! :)

2010-01-03 @ 22:30:18
Postat av: Anne

Tack själv för att DU finns vännen!!



mängder kramar till dej finaste



puss å kram

2010-01-06 @ 08:47:48
URL: http://annenord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0