20100113



Dagen började med att jag och Maria skickade in vårt paper (B-uppsatsen)...äntligen klar med allt skolarbete!!
Nu ska vi bara opponera på ett arbete till den 22 januari...så med andra ord får vi vara hemma till den 22:a!
Så skönt, nu kan man äntligen leva ett socialt liv igen!! Idag har jag spenderat dagen ute hos Pernilla vid Lovsjön! Hur mysigt som helst!! Tog massa fina bilder, fikade, åt mackor, fikade spelade yatzy, och åt varma mackor!
Tack för idag!

20100112
Igår skrev jag klart min del av papret (B-uppsatsen), sedan kl 12 åkte jag och mötte upp Sam som ska kompa min sång på Erica och Isacs bröllop. Det kändes skönt att äntligen få öva på sångerna jag skall sjunga....jag börjar ju faktiskt bli lite stressad...i april gäller det! Sedan åkte jag hem och finputsade på arbetet tills det kändes färdigt. Sen lagade jag mat till Patrik. Kvällen kom snabbt och sen var det dags att sova!

20100111
Dagen då vi skulle ha examination på vuxenpsykologin. Stressen har infunnit sig hela julen och nyåret, "jag måste nog göra det snart" ni vet....Hur som....gjorde arbetet, riktigt ordentligt (eftersom man inte riktigt visste om det skulle lämnas in skriftligt) och så kommer man til skolan och hela examinationen är ett skämt. var som man kommit tillbaka till gymnasiet!! Men hur som helst var det sjukt roligt att träffa sina vänner igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0