20100118

Dagen då en ny vecka började....
Idag har jag städat lägenheten...grävde fram alla
Walles leksaker från bakom soffan...
Han vart ju glad när jag hittade hans älskade mus...
Denna som han misshandlar ideligen...svansen är nu av...
men han är sjukt nöjd ändå...bär omkring på denna tygbit i munnen hela tiden!
Efter detta torkande av golv och dammsugningen, kom älsk hem!
Han började vika sina kläder och sen åkte han iväg till träningen...

Note to self: ta tag i din egen träning nuuu!

När han åkt började jag med maten, idag bjöd jag på lax, ris och massa grönt!
Hoppas det var godkänt från patriks sida med...
När jag sedan ätit min portion diskade jag allt vi hade i diskhon
och började flytta in mig till sovrummet och den andra tv:n...
för när patrik kom hem skulle han se på hockey på den stora v:n med canal+...
Och nu sitter jag här...har vikt min del av tvätten med...så han inte får spel...

Imån ska jag äntligen träffa Jessica!! Vi ska fika och tjöta massor!
Sen ska jag hem och då på kvällen kommer söta Kari på besök med alex...Mys!
På onsdag sen ska jag fika med Linduss! Sen på kvällen blir det
spelkväll och kåren med ett gäng från klassen!
Sen på torsdagen måste jag läsa igenom ett paper som skall opponeras!
För på fredag e de dags.

Det är min vecka i stora drag...

Kram och puss

Kommentarer
Postat av: Anne

Fina, tyvärr inget inplanerat till Jönköpingstrakten men vem vet det kanske kan bli så småningom?!

Själv då, inte vägarna förbi Linkedinkan?



Saknar dej



puss

2010-01-19 @ 21:22:28
URL: http://annenord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0