20100121


Idag har jag mestadels tagit det lugnt...behövdes!
Gick ner och handlade med patrik när han kom hem....
lite nödvändigheter till vår middag ikväll!
Ikväll bjuder jag på köttgryta med morötter och champingjoner
samt våra egna kryddor från trädgården (läs: balkongen)
till grytan serveras potatis och sallad :)
Mumsigt ska det bli!! Osar redan en underbar doft från köket!!
Till efterrätt blir det vaniljglass med granatäppelkärnor!!
(detta måste jag säga är nått så fruktansvärt gott!!)
efter allt detta blir det mys framför TV:n med min älskling!

20100120
Igår var det dags för årets första tur till Kåren!
Men innan dess träffade jag Linda för en fika och mys på stan.
Gick och tittade efter jeans till mig först och främst...
sedan tog vi en latte-to-go från Kahls och gick vidare...mycket trevligt!
Kom hem till mig och mös till det med te och bullar...pratade massor och hade det allmänt bra!
Bestämde oss för att Linda skulle joina mig och maria för en liten spelkväll...
var planerat att massa folk skulle komma men....märkligt nog blev alla sjuka...??
Jaja...vi hade det riktigt trevligt...och vinet slank ner.
Klockan närmade sig tio och maria och jag var tvugna att börja dra oss ner mot Kåren.
Kortfattat....Kvällen var sjukt lyckad!! Hade riktigt roligt!!
Tack för det maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0