my weekend so far.

I fredags var jag ju ute i lovsjö hos fina pillan:)
Hade en underbar dag där <3
På kvällen överraskade min älskade Patrik mig med en bio!
Salt var en sjukt bra film!

Lördagen började med en loppisrunda på IKEAmed Jessica, sen blev det en kaffe på det:)
Efter det åkte jag med min lillebror på Patriks match...vinst 3-1!
Patrik stod för ett av målen :)
Men stackars älsk har ju så sjukt ont i både knä och fot....
led riktigt med honom när jag såg hur han haltade...:(
Efter matchen åkte vi hem och jag lagade kycklingwok:) Mumsigt!
Sen på kvällen åkte älsk på pokerkväll med killarna i laget...
Och jag blev ensam.....fast inte länge då min lilla mamma kom på besök:)
Rosé och film....mysigt värre!!

Imån blir det att åka ut i skogen med brorsan och leta kantareller:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0