årets lista...

Årets upptäckt: Patrik och jag firar fem år...(vi var tillsammans tvungna att räkna lite på detta....
Årets ord: Awesome!
Årets misstag: Hmm...
Årets underbara: Jag vet...<3
Årets Hetaste: Patrik
Årets kropp: Jack Sparrow...
Årets kändis: Montazami...
Årets baby: Astrid <3
Årets besvikelse:
Årets one night stand: En-natts-stånd alltså?? Någon slags midnattsmarknad eller?
Årets bästa händelse:
Årets värsta händelse:

Årets I-did-it: Jag tatuerade mig igen!

första......................och....................andra
Årets julklapp: en rosa samsung laptop 10"
Årets hårfärg: Blondie igen:)
Årets svikare: Fortfarande samma presoner
Årets bakfylla: Blev ingen i år...för jag är bättre än dig...
Årets babe: Jessica L <3
Årets sämsta resa: -none-
Årets bästa resa: Egypten med älsk och familjen!
Årets bästa låt: Den jeg er - Rasmus Seebach
Årets vinst: Cecilia, Caroline, Erika, Hannah, och ett par stjärnor i den nya klassen :)
Årets händelse: Kanske blir Vemdalen?
Årets Par: Vi, alltid <3
Årets folk-jag-klarar-mej-utan: Samma människor som innan...NI SUGER!
Årets nyårslöfte: Träna, sluta svära, göra nått åt det finska humöret...samma som varje år med andra ord...
Årets frisyr: Långt hår.
Årets bild:

Årets mest spelade låt: Från och med du...
Årets krog-replik:
Årets community: facebook.com
Årets människa-jag-är-glad-jag-träffade-detta-året: ni är några stycken!
Årets pizzeria: Pinnoccio
Årets snabbmat: Pizza
Årets tack: Tack mamma, patrik och mina nya vänner för att ni finns♥
Årets Hej!-jag-har-världens-sämsta-immunförsvar:
Årets trend: Iphone...
Årets smak: Cafe latte
Årets befrielse: Nya vänner...
Årets wow: Det blev en vit jul! från oktober till...-?
Årets klasskompis: ILH-gänget
Årets bästa present: Min dator <3
Årets värsta present: Inget.
Årets smeknamn honom: Älsk
Årets smeknamn henne:
Hjärtat
Årets Oj-skämde-jag-ut-mig-nu?: Jag...
Årets mysigaste: Vi <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

yey! årets vinst, hihi

2011-01-04 @ 16:03:56
URL: http://carpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0