Nu har det hänt grejer

Var ett väldigt bra tag sen nu! Men kan ju skylla på att jag faktiskt har ett liv och inte tid med att sitta framför en teknisk apparat 24/7 ;) men nu har jag så en stund över!

Jobbet funkar kanon, har fått mitt bevis och därmed fullbetald tjänst.
Var med i en musikal i påsk, därmed var även min högsta dröm uppfylld - check! Dett var något helt amazing! 5 +1 föreställningar, alla fullsatta! Atmosfären gick nästan att ta på, åh, jag ångrar inte en sekund!! Nästa påsk kör vi igen, bara för att vi var så grymt bra helt enkelt! Sammarbetet med musikalgruppen fortsätter och jag ska börja arbeta med dem i deras nya grupp som snart kommer. Fab!
JESUS CHRIST SUPERSTAR-gänget - yo'll be in ma hart fo evah! <3

Nå, vad mer... Det vankas bröllop i sommar... Inte bara ett utan två! Ska bli helt fantastiskt!
Katharina <3 Olle och
Maria <3 Rasmus
All lycka till er!!

Idag kommer våren då seriepremiären för Haga drar igång!! Äntligen, ska bli kul att se fotboll igen!

Untill the next time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0