Gott nytt år.

Idag är det alltså nyårsafton...dagen som "man måste ha planer på".
Vi har inga planer...så det blir sista-minuten-planering.
Bjöd över mamma, pappa och lillebror på en nyårsfika...
Vaniljpannacotta med mango&granatäpple-sallad och kaffe till det.
Mumsit full i bibbla :)


Nu ska patrik och jag äta rostbiff med potatisgratäng.
Ska bli såå gott! Har redan nallat på rostbiffen....kan ju inte sluta!!

Ikväll går vi nog över till Karina och hennes familj...och där ska det nya året skålas in!

Såå gott nytt år på er!!


Kommentarer
Postat av: Anne

Gott Nytt År gumman!

Hoppas det blir ett bra avslut på detta år och en bra start på det nya året!



Själv blir jag hemma då jag legat sjuk sedan dagen innan julafton och orkar inte med vare sig fest eller annat så jag ligger och glor på film och slappar!



puss å kram stumpan

2009-12-31 @ 21:11:40
URL: http://annenord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0