tjugofem dagar i mitt liv.

Tänkte att jag skulle ge mig på en sånhär lista...
med start på måndag!

Dag 1 – Vem är jag?

Dag 2 – Vad gör jag?
Dag 3 – Min bästa vän
Dag 4 - Min första kärlek
Dag 5 – Min familj
Dag 6 – Fem top 10
Dag 7 – Typ av killar jag faller för.
Dag 8 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 9 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 10 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 11 – Någonting jag ångrar.
Dag 12 – Innehållet i min väska.
Dag 13 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 14 – Vad jag åt idag.
Dag 15 – Min favoritfilm.
Dag 16 – En låt som får mig att gråta.
Dag 17 – Min favorithögtid.
Dag 18 – Min tro
Dag 19 - En låt som gör mig glad
Dag 20 - Något jag saknar
Dag 21 - Det här får mig att gråta
Dag 22 - En person jag vill träffa just nu.
Dag 23 - Jag om tio år
Dag 24 - Min favoritplats
Dag 25 - Mitt motto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0