måndagen 11/11-2002.


Det var första gången min älskling och jag träffades <3
Och det var då jag insåg att det var han jag ville ha!
Har riktigt lusläst min dagbok nu för att få reda på
när första kyssen ägde rum...men utan resultat...
2002-11-12
"Patrick är jättesnäll (de e dom andra med iofs)
men han flörtar mest med mig..."
Åhh vad jag kommer ihåg den dagen väl!
Var så nervös i hans närhet, men ändå självsäker på något sätt...
Som att jag visste hur han såg på mig...:)

Första bilden på när vi kysser varann ♥


 


Kommentarer
Postat av: Anne

mysigt!

Hoppas det är bra i övrigt med dig oxå, inte bara med kärleken?



puss på nosen

2009-10-23 @ 06:44:15
URL: http://annenord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0