patetiskt.

Men herregud! Att man orkar!
Vad är det för person som är så osäker i sig själv och på sitt eget liv som
för att må bättre (eller nått) behöver lägga sig i andras liv så pass mycket att
det inte går ett inlägg förrän trakasserierna är igång igen.
Allvarligt talat?? Ser det ut som att jag över huvudtaget bryr mig om de kommentarerna??
De som bryr sig mest är mina vänner och min familj!
Att min lycka kan göra så ont hos någon annan är ganska tråkigt.
Det finns inga tvivel hos oss. Thats it!

Det verkar som det finns nån allvarlig störning hos personen i fråga!

Jag tror att DU i själva verket borde hålla koll på ditt eget liv.
För det verkar som du har svårt att lita på din egen karl...om du har nån??
Lägg ner bara.
Jag tycker SYND om dig.
Och att dessutom fixa nya IP:adresser till varje kommentar är ju bara löjligt!
Fortsätter detta blir det polisen nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0