underbar dag på torget.

Min underbara vän Pernilla♥
Vi köpte likadana (nästan) öronmuffar på torget...för en tjuga bara!
Sitter med dem på mig nu medan en cider rinner ner i halsen
(då vinet hade börjat jäsa) medan körslaget bjuder på underhållning!


Det här e mina fina öronvärmare som definitivt kommer användas
i vinter...kanske rentav på mornarna när cykeln cyklas till skolan.
Det är kallt på mornarna vill jag lova!

Min fina lykta! Är totalt lycklig över att jag hittade den!

En väska som jag skall köpa till lillasyster imån..


Inhandlade även blommor som vanligt:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va söta öronmuffar! =) Jag behöver med ett par...

2009-10-13 @ 23:16:57
URL: http://paivys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0