betyg: väl godkänt.

Hela sommaren har det knepats och knåpats
med en växtuppgift som vi fått i naturkursen.
Ta kort på minst 60 växter med vit bakgrund,
även på omgivningen där växten hittades.
Sen skulle man göra en Power Point med alla växter i.
Man skulle namnge samtliga växter samt skriva var
och när man tog den och om det var i blandskog, barrskog, vid en vägkant etc.
Det skulle också finnas med en innehållsförteckning.

Eftersom jag hade problem med att hitta rätt bakgrund till
rätt växt i min mapp när de blandats runt när jag namngett
dem så hade jag det lite svårt med uppgiften.
Därmed tyckte jag att mitt arbete var riktigt dåligt!

Men tusingen, när jag får reda på resultatet
via mail blir jag riktigt, riktigt GLAD!
VG som för övrigt betyder MVG i denna kursen!
Full pott! Yes!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt med så ljusrosa text...men annars snygg layout duuudie :P

2009-09-15 @ 19:29:48
Postat av: Putte

bra älskling...te ditt vg.. håller med om den rosa texten svårt att läsa :)

2009-09-15 @ 20:04:24
Postat av: sara

haha jag vet...allt för att vara lite extra jävlig;) vem är mystiska personen som skrev först?

2009-09-15 @ 22:01:39
URL: http://snoangeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0