körslaget.

Har nu varit hemma i två dagar då det inte varit skola på schemat....
Känns ju sådär kul då jag vet att vi har MASSOR att göra!!
Tror denna kursen är jättesvår....den ligger ju trots allt på B-nivå...
Usch, jag är stressad! Känns jättejobbigt!
Hur som helst....
Körslaget börjar på fredag (tror jag) på kanal 5 - Ett program på tv där man tävlar i körsång...
Hade en tanke om att jag skulle söka till programmet
då det var här i Jönköping, men jag hann inte. Hade skola.
Ångrar mig lite...men finns inget jag kan göra i efterhand....
- en annan gång kanske.

En vän som jag en gång hade....som jag trodde var min vän fyller 23 idag.
Jag skickade iväg ett meddelande...
Skrev "Grattis! Hoppas du får en bra dag." För trots allt det hon gjort mot mig
så är jag en större person jag kan inte hata som hon.
Jag har varken glömt eller förlåtit men ändå....vet inte vad mer jag ska säga riktigt.
Jag är för snäll.

Snart ska det Ki-boxas med min far...orkar egentligen inte
då jag har så ont i ryggen efter söndagens lingonplockning (läs:letande).
Innan dess ska jag börja med maten åt min fästman...och så ska jag se
"Unga Mödrar". Thats it.....

Fick VG på min naturtenta!! (Våran kurs's MVG)

Kram och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0