20100214

Alla ♥ Dag idag, och för oss är det en lycklig 4-års dag! (inofficiellt)
2 år firar vi för er som inte vet annat... ;)
Idag har vi då haft:
Fikamys på claras (läs: lunch), biomys (Valentines Day) och present!
(fast vi sa att vi inte skulle köpa nått Patrik!!)
Mysigt var det iaf....efter fyra...

Jag älskar dig Patrik! För alltid ♥
Trots att vi bråkar, tjafsar och tjurar så älskar jag dig.
Om vi inte hade haft några dåliga stunder,
hade vi inte uppskattat de goda stunderna!
Du är och kommer alltid vara det bästa i mitt liv!
Utan dig kan jag inte fortsätta, mitt liv är bättre med dig!
För alltid din ♥

Måndagen 11/11-2002

Det var första gången min älskling och jag träffades
Och det var då jag insåg att det var han jag ville ha!
Har riktigt lusläst min dagbok nu för att få reda på
när första kyssen ägde rum...men utan resultat...
2002-11-12
"Patrick är jättesnäll (de e dom andra med iofs)
men han flörtar mest med mig..."
Åhh vad jag kommer ihåg den dagen väl!
Var så nervös i hans närhet, men ändå självsäker på något sätt...
Som att jag visste hur han såg på mig...:)


Kommentarer
Postat av: Putte

puss puss. love u <3

2010-02-16 @ 20:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0