årets lista.

Årets upptäckt: Jag kan "stoppa in" magen i byxorna!!
Årets ord: Ofta!
Årets misstag: Att ge vika för pizza...not so fit anymore.
Årets underbara: Mamma ♥
Årets Hetaste: Patrik
Årets rumpa: Patrik
Årets kropp: Patrik
Årets kändis: Michael Jackson - RIP
Årets baby: Svedberg blev pappa till Leon
Årets besvikelse: Blev sjuk varje gång jag tog tag i träningen:(
Årets one night stand: En-natts-stånd alltså?? Någon slags midnattsmarknad eller?
Årets bästa händelse: Förlovningen med patrik
Årets värsta händelse:
Moffa dog 20090505 - RIP
Årets I-did-it: Jag tatuerade mig!

Årets julklapp: en rosa strazzbeklädd datormus och rosa mixer av patrik, en underbart fin Paulo Coelho-dagbok av mamma och ett knivset (pappa var trött på våra värdelösa slöa knivar från Ullared)
Årets hårfärg: Brunett
Årets svikare: Mina gamla vänner
Årets bakfylla: tror Patrik står för alla dem.
Årets babe: Jag :)
Årets sämsta resa: Göteborg då P och I drack gin och tonic.
Årets bästa resa: Spanien, Torrevieja med min älskling
Årets bästa låt: Plan three - Brush it off
Årets vinst: Mina nya vänner
Årets händelse: Vår förlovning
Årets Par: Vi <3
Årets folk-jag-klarar-mej-utan: Det gamla "gänget"
Årets nyårslöfte: Träna, sluta svära, göra nått åt det finska humöret...samma som varje år med andra ord...
Årets frisyr: Långt hår.
Årets bild: Patrik i Spanien, finaste bilden!

Årets mest spelade låt: Soulja Boy - Kiss me through the phone (påminner mig om patrik♥)
Årets krog-replik: Har inte blivit mycket krogbesök detta året.
Årets community: facebook.com
Årets människa-jag-är-glad-jag-träffade-detta-året: Jessica <3
Årets pizzeria: Pinnoccio
Årets snabbmat: Pizza
Årets tack: Tack mamma, patrik och mina nya vänner för att ni finns♥
Årets Hej!-jag-har-världens-sämsta-immunförsvar: Får väl bli jag i år igen...patrik är med på ett hörn.
Årets trend: Jeansleggings. 
Årets smak: Hawaii med sås!
Årets befrielse: När jag klippte alla banden med de värdelösa människor som kallade sig mina vänner.
Årets wow: Det blev en vit jul!
Årets klasskompis: Maria, Pernilla och Erika.
Årets bästa present: Min digitala systemkamera som jag fick av Patrik och Sissel-konserten jag fick av mamma och pappa!
Årets värsta present: Inget.
Årets smeknamn honom: Älsk
Årets smeknamn henne:
Hjärtat
Årets Oj-skämde-jag-ut-mig-nu?: Walle!!
Årets mysigaste: Walle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0