20100114

Idag är en dag då jag längtar efter sommaren!!

Dagen började med att jag sminkade mej med mitt UNDERBARA mineralsmink från Tikei!
Ska på riktigt aldrig mer förorena huden med vanligt smink!!
Efter det bar det iväg för cellprovtagning...bläk va ont sånt gör! Detta kl 09.15.
Sen gick jag hem igen....och här i soffan har jag nu suttit sen jag kom hem...fan va seg man är!
Borde väl äta något, då jag inte ätit mat/lunch/middag på två eller tre dar...JAG VEET...."du måste ju äta!"
och det gör jag...äter massa annat...hm!
Jaja, sen ska jag fika med matilda ♥ och efter det ska jag nog åka och köpa en sminkväska...måste!
Sen ikväll vet jag inte vad som händer...

Kram och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0