20100117


Såhär såg jag ut innan min plåtning med kära vännen Rassmuss!
Idag har vi bara suttit hemma och myst i soffan, min älskling och jag.
Har tittat på "I en annan del av Köping" och nu tittar jag på "Johan Falk - Vapenbröder"
Efter det....sova!

20100116
Denna dagen var VÄLDIGT seg... låg i soffan mest hela dagen...hade sån sjuk nackspärr!!
(som fortfarande inte lämnat mig)
Patrik gick ner och handlade lite mat, för han hade bestämt att vi skulle äta tacos och se på en film.
Så när han kom tillbaka blev det laga mat och sen såg vi på Bernard och Bianca!
På kvällen får vi ett meddelande av mamma, hon bjöd över oss på myskväll
med ost vin och film....Bastun hade de satt på med. Sagt och gjort,
på med ytterkläderna, packa ner film och vin och börja promenaden mot Haga!
Blev en väldigt lyckad kväll, mysigt och gott! Vi tittade på filmen "Morgan Pålsson"...

20100115
Fredag och dags för vinterfotografering med Rassmuss!! Vi skulle åka vid 11
men blev vid ca 12 istället....jaja...så går det när vi ska iväg! Väl framme vid
Landsjön började vi se hur fotograferingen skulle gå till...:)
Vi pratade, fotade och fikade och fotade lite till...
Frös fingrar och tår av oss men det var det värt! Så trevlig dag!
Sen när vi skulle hem körde vi fast, och hade lite kalabalik...
men det orkar jag inte skriva om nu... dagen avslutades hemma hos sötaste vännen Maria.
Vi drack lite vin och startade grillsäsongen för i år...!
Japp ni läste rätt....ut med grillen i snön och på med ett par saftiga köttbitar,
champingjoner och till detta hade vi hasselbackspotatis och bearnaisesås:)
Till efterrätt blev det vaniljglass med granatäppelkärnor! Medan vi åt tittade vi på "Let's Dance"!
Urmysig kväll må jag säga! ♥

20100114
Dagen då pappa fyllde år...hände inget speciellt.
Träffade Matilda över en fika, Mackmakeriet blev det. Hade huur mysigt som helst!
Tack för det gumman! Efter det gick jag till systemet...
ty det var tal om att jag skulle ha det lite trevligt på kvällen...(vilket inte blev av)
Jaja...Patrik kom och hämtade mig, och vi åkte till Jula för att köpa mig en "sminkväska"

Jag packade och fixade med den, då två killar dyker upp hemma hos oss...
Patriks polare som kom över för att se på hockey:)
Sagt och gjort...jag städade undan mina saker och gick in i sovrummet...
Det var den kvällen det...

Kommentarer
Postat av: Linda

Känner igen den sminkväskan.. ;) Asbra!

2010-01-18 @ 01:32:07
URL: http://paivys.blogg.se/
Postat av: Anne

fina!!

saknar dej och våra fika/pratstunder!



puss å kram

2010-01-18 @ 20:47:48
URL: http://annenord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0