20100123

Såhär var jag sminkad i onsdags på Kåren!
Idag började dagen mysigt...har sovit sjukt gott och sängen
var varm och skön när jag började vakna till...
Dock varade inte myset så länge...
Patriks fucking telefoner började ringa SATAN!
Detta är bland de värsta sätten att vakna till!
Blev sååå irriterad och därmed blev min goda
sinnestillställning (vad heter det egentligen?!) förstörd.

Hur som, patrik skulle iväg på träning...längdskidåkning stod på hans schema.
På mitt schema stod det däremot gå upp, klä på mig, frukost, sminka mig....ja ni fattar!
Senare på dan började jag planera in en träff med vännen
Pernilla för hon hade ett klösträd som inte användes av hennes egna katter...
(läs: de tittar inte ens åt det, än mindre klöser).
Sagt och gjort Patrik fick stressa hem, (han hann inte ens duscha:( stackarn)
Sen körde vi ut till Pernilla och Fredrik, fikade lite och pratade innan vi skulle åka igen...
De skulle på hockey så tiden räckte inte till för ett längre besök.

När vi kommer hem fullkomligt flyger Walle på hans nya klösträd...
Han älskar det! Finns ett litet "rum" till han på det med...lyckliga han!


Efter patrik duschat och vi slappat lite åkte vi hem till mor och far...
Lite mat, tv, och spel senare bar det av hemåt igen...och här sitter vi nu...
har inte så mycket mer att skriva om denna dagen...

20100122
Dags för opponering i skolan! Var väldigt nervöst innan vi började
eftersom jag aldrig opponerat på något arbete innan! Men allt gick bra...
Och vårat paper får förhoppningsvis ett VG!
Efter opponeringen gick vi några stycken och åt lunch ihop!
Det var sista gången vi är tillsammans allihop eftersom inriktningarna
börjar på måndag och de flesta har valt olika.
Urmysigt var det och det var mycket vi hade att prata om!
Kommer att sakna er alla! (er som jag inte träffar igen då förstås)

Sedan gick vi hem, allihop till sitt...jag var så sjukt trött hela dagen sen!
Patrik skickade ett meddelande om bio vilket jag blev riktigt glad för!!
Slutade visserligen med att vi såg på en film hemma med massa gott att äta!
Vin, ostar, oliver, korv, kex, chips, dip, morotsstavar och gurkstavar! Underbart!
En riktigt mysig kväll!!
Fick även hem massa saker jag beställt från HM men det visar jag nån annan dag!
Nu ska jag banne mig hoppa i säng!
Kram och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0