Cowboy take me away. Fly this girl as high as you can, into the wild blue.

Snart är det inte långt kvar innan jag är färdig förskollärare...tiden har gått sjukt fort hittills!
Men längtar otroligt mycket till jag blir klar....då börjar livet på riktigt...
Svårt att veta vad man ska skriva när det var så länge sen...
brukar mest bli att jag bjuder på en bild eller två...

För exakt en månad sen gifte sig äntligen Erica och Isac!
Jag sjöng för dem och det med bravur....blev riktigt förvånad själv över min insats!
Mamma var med och lyssnade....tror allt att hon blev stolt med ^^ (jag VET att hon var stolt)
Och jag i min tur var sjukt stolt över min älskade man som var bestman! Snyggast i stan!!
Brudparet var såå vackra, och det var helt sjukt att jag faktiskt kunde hålla mig från att gråta...

I sommar har man fått nytt jobb med! No more E-lux, I'm so happy!
Så nu ska jag istället jobba på ett gruppboende, tolvtimmars pass,
både nattskift kvällar, dagar och helger...och jag jobbar båda perioderna i sommar!
Money, money, money!

Bjuder på en somrig bild... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0