Tomhet

när livet tar oväntade vändningar och du helt plötsligt känner att luften försvinner under vingarna...
då gäller det att börja flaxa...det är vad jag tror i alla fall...
I can almost see it, that dream I'm dreaming but
there's a voice inside my head sayin, you'll never reach it.
Every step I'm taking, every move I make feels lost with no direction
my faith is shaking but I, I gotta keep trying, gotta keep my head held high.
There's always gonna be another mountain, I'm always gonna wanna make it move,
always gonna be an up-hill battle sometimes I'm gonna have to lose.
Ain't about how fast I get there, ain't about what's waiting on the other side, it's the climb...

Så, vad har hänt på sistone...? The major-big-thing är väl att jag klippt av mig håret...
och såhär ser det ut nu...

Har nu lärt mig att baka kanelbullar dessa var utan jäst såå... och kände därför att det var dags att baka två dagar i rad...så nu har vi mycket kanelbullar...:)

Well that's about it...

Kommentarer
Postat av: Anne

skickar en bunt kramar till dig fina nyklippta!

kraaaaaaam

2011-08-23 @ 07:51:12
URL: http://annenord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0