Dag 4 - Min första kärlek

Denna var också svår då jag när jag börjar fundera kring detta inte
riktigt vet hur jag ska definiera min första kärlek...

♥ Var det första killen jag tyckte om så mycket att jag hade fjärilar i magen varje dag?
♥ Var det den första killen jag älskade?
♥ Var det mitt första riktiga förhållande?
♥ Var det den första killen jag från första ögonkastet kände att jag hörde ihop med?

Det är inte helt lätt alltså...så jag gör helt enkelt olika punkter av det hela:)

Första punkten var en kille som jag blev hopplöst förälskad i redan när jag var fem...
samma kille var jag kär i ända från lekis till sexan. Han hette Johan och hans mamma
var dagmamma till min lillebror...om jag gillade att hämta lillebror när han skulle komma hem:)

Andra punkten får nog stå för en kille som jag aldrig träffade på riktigt, men en som
jag delade allt med. Vi pratade i telefon och över nätet flera timmar varje dag.
Han hette Alexander och har nu fästmö och en son!

Tredje punkten var mitt första långa förhållande. Killen hette Björn och vi blev ihop
på midsommarafton efter studenten 2005. Vårt förhållande tog slut efter ca ett år.

Fjärde punkten var en kille jag träffade på en bildlektion första terminen på gymnasiet.
Vår kontakt blev bättre och bättre och han är fortfarande lika snygg som han var då.
Jag visste från början att jag ville ha honom och envishet lönar sig:)
Den killen hette Patrik och det är samma Patrik som är min sambo och fästman idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0