Vinkväll med världens finaste

Jajjemen, ikväll blir det av på ballen, om så bara för en liten stund...

Med filtar på och värmande glas med vin och nå gått att tugga på så ska nog detta ordna sig ska ni se:)
Ska iaf bli URMYSIGT att få sitta ute och bara prata med mina älskade vänner en sista kväll innan de lämnar mig och jönköping för skåune:(

Jag kanske skulle ha på mig min rosa sparkdräkt? Totally!

 

Innan festligheterna skall det röjas lite, lagas mat till älskepälske (i know you love it) och en powerwalk med mamma ska med hinnas med:)

Sen ska jag duka upp det fint på ballen:)

[För er lite okunniga så betyder ballen i mina kretsar balkongen...]



Kommentarer
Postat av: cecilia

ehehe...bilden?!

2011-05-19 @ 02:55:44
URL: http://carpet.blogg.se/
Postat av: sara

jag hade ju inga andra...so sue me;)

2011-05-19 @ 12:12:52
URL: http://sarasillanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0